الروتين اليومي بالتركي

مواضيع باللغة التركية 

تقرير  برجراف 

  فقرة  بحث موضوع ملخص   جاهز باللغة الفرنسية  انشاء
موضوع انجليزي عن ابدا قصير كيفية كتابة موضوع تعبير باللغة كتابة تعبير طريقة سهلة لكتابة تعبير موضوع تعبير يصلح لكل المواضيع كتابة تعبير بالانجليزي عن نفسك   كتابة تعبير   عن المستقبل وصف تعبير   يصلح لكل المواضيع موضوع انشاء شامل لكل المواضيع موضوع تعبير عربي يصلح لجميع المواضيع موضوع تعبير   جاهز برجراف ينفع لاى موضوع تعبير عن وطني نبذة معلومات عامة عن قصير جدا طويل  للطلاب عرض ملخص مختصر حول تلخيص قصير كلمة تحدث  تقرير عن اي مقدمة خاتمة

günlük rutin

Hiç şüphe yok ki günlük rutin herkesin yaptığı bir şey. Günlük rutinler, her gün düzenli olarak, aynı zamanda ve aynı şekilde yaptığımız şeylerdir. Kişisel hijyenle ilgili birçok günlük rutin türü vardır ve çalışma ile ilgili ve spor veya sanat ile ilgili

Her gün sabah 6'da uyanıyorum, sonra banyoya giriyorum ve banyodan çıktıktan sonra kahvaltıda taze portakal suyu içiyorum, sonra okul kıyafetleri giyiyorum ve okula gidiyorum ve orada en güzel zamanımızı arkadaşlarımızla ve öğretmenlerimizle geçiriyoruz , bu benim sabah rutinim

Öğleden sonraki rutinim bir saat uyuduğum, sonra öğle yemeğimi alıp iki saat dersim. Bu, ders çalışmak ve ezberlemek, alıştırmaları çözmek ve ödev yazmaktır. İki saat sonra ödevimi bitirdim

Akşamları arkadaşlarımla egzersiz yapmaya giderim. Çocukluğumdan beri her akşam spor yapmaya alışkınım. Her gün eğitmen bizi yeni becerilerle çalışmak için eğitiyor. Ayrıca yeteneklerimizi geliştirene kadar grup oyunları oynarız.

Saat dokuzda eve gidip duş alıyorum, sonra ailemle oturmak ve TV izlemekten zevk alıyorum, sonra sabah 10'da uyumaya gidiyorum böylece erken kalkıp okula gidiyorum. Bu benim günlük rutinim bütün bunları aynı gün ve aynı şekilde yapıyorum

Konunun sonunda, günlük rutinin aynı anda ve aynı şekilde günlük olarak yaptığımız her şey olduğunu size hatırlatacağız, bu nedenle herkese günlük rutini kendisinin ve etrafındakiler için yararlı kılmaları için tavsiye etmeliyiz. size ve başkalarına zararlı kılan, günlük rutininizden faydalanmak akıllıca olacaktır.

Commentaires

Articles les plus consultés